Verstilde wereld

Door de vergrijzing zal het aantal dementerenden in de komende decennia explosief toenemen. Hoe ouder we worden, des te groter de kans dat we ermee te maken krijgen. Verstilde wereld volgt de ontwikkeling van de ziekte stap voor stap. Van de eerste vergeten sleutelbos tot de allerlaatste dagen: een belangrijk overzicht voor iedereen die met deze hersenaandoening te maken krijgt. Rachel Visscher sprak met dementerenden en hun familie, en met therapeuten, verplegers, artsen en wetenschappers. Met groot inlevingsvermogen en een scherp oog voor de menselijke conditie geeft ze een gezicht aan al die symptomen en varianten van deze hersenaandoening. Dementie is hét onderwerp van de toekomst, en met Verstilde wereld laat Visscher zien wat ons te wachten staat.

Is Verstilde wereld het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verstilde wereld