Vertel!

Als ik zeg dat dit een boek over presenteren is, moet je dat eigenlijk zo snel mogelijk weer vergeten. Ik wil er vooral voor zorgen dat je jouw mooie kanten wat meer gaat oppoetsen. Want of je nou op een podium staat, je verhaal vertelt tijdens een vergadering of jezelf moet laten zien tijdens een sollicitatiegesprek: op het moment dat je straalt willen mensen naar je luisteren.

In Vertel! help ik je beter naar jezelf te kijken en onderzoeken we stap voor stap wat het is dat jou mooier en je verhaal aantrekkelijker maakt. Ook zal ik niet schromen mijn aanwijzingen en oefeningen te onderbouwen met praktijkvoorbeelden en gênante momenten uit mijn eigen, hobbelige leertraject. Echt, een goed verhaal vertellen: iedereen kan het!

Off the record
Het lijkt soms wel of de wereld slechts bestaat uit flamboyante podiumbeesten maar de meeste mensen kunnen – hoewel beslist geen muurbloempjes – best een beetje hulp gebruiken. Voor mij is het bijvoorbeeld dodelijk om een speech op een boekpresentatie te improviseren, hoe klein het gezelschap ook. Karins boek biedt uitkomst en zorgt ervoor dat wát je wil vertellen, er ook goed uitkomt. Een zegen! (Voor iedereen ;-) – WV

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Vertel! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vertel!