Verwacht het onverwachte

Erwin Agteresch
Verwacht het onverwachte is een waargebeurd en schokkend verhaal over hoe het leven dramatisch kan verlopen.In dit boek kunt u lezen hoe "haat en liefde" heel dicht bij elkaar kunnen liggen maar dat het leven met een Narcist een normale relatie onmogelijk is.
Van kwaad tot erger en met gevaar voor elkaars leven neem ik u in dit boek mee als toeschouwer van een werkelijk ongekend verhaal.Voor sommige lezers zal het misschien te schokkend zijn mede door het taalgebruik wat er helaas wel in voor moest komen.
Hopelijk zal het een boek zijn waar men wat van op kan steken en laat het een waarschuwing zijn voor vele lezers die misschien wel in een zelfde soort situatie zitten of gezeten hebben.
Wel zit er hopelijk een positief kantje aan dit boek, namelijk, dat van de opbrengsten van dit boek 10% naar de Stichting Make-A-Wish zal gaan met als doel om zoveel mogelijk wensen te kunnen laten uitkomen voor zieke kinderen die vaak aan het einde van hun jonge leven zijn gekomen.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Verwacht het onverwachte het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Verwacht het onverwachte