Vierkant

Vierkant

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0

Vierkant:
Sinds 5 jaar werkt Ton samen met Ambilicious. Regelmatig deelt Ton de foto’s die hij gemaakt heeft met Inanna. Haar enthousiasme prikkelde hem en ze selecteerden 52 foto’s verdeeld over twee thema’s: landschappen en mensen. Auteurs van Ambilicious gingen de uitdaging aan en schreven een verhaal dat samensmelt met het beeld dat Ton vastlegde met zijn camera.
Verhalen die ontroeren, je laten glimlachen of zorgen voor een moment van stilte.
De auteurs: Ahmet Chakioglou, Astrid Marijn, Cecile Koops, Corinne Hamoen, Eelko de Vos, Elisabeth Riphagen, Ema Šindelářová, Emma Leads, Erik Heiser, Erna Schelstraete, Fiona Hack, Frans A. Brocatus, Ingeborg Nienhuis, Jonathan Jetten, Louise Boeije, Marceline de Waard, Marianne Schenderling, Mechtilde Meijer, Meta du Crocq, Nel Goudriaan, Onno van Gelder jr., Paul van der Laan, PeterInanna, Peter Mabelus, Rani De Mondt, Robert Beernink en Steven van den Berg.

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels