Viermaal vallen en opstaan

Viermaal vallen en opstaan is het persoonlijk verhaal van de vier operaties met bijhorende revalidatie die danser en oprichter van dans- en bewegingscentrum Polariteit Pol Van Assche intussen achter de rug heeft. Sinds de zomer van 2009 heeft hij een knieprothese en voelt hij zich meer dan ooit verbonden met Handicap International, waarvoor hij goodwill ambassadeur is.
Het boek vertelt ook over zijn reis naar Congo waar hij tot zijn twaalfde gewoond heeft. Hij bezocht er de projecten van Handicap International en het was een emotioneel terugzien van de plek die hij 44 jaar tevoren moest verlaten.
Pol Van Assche schreef het boek samen met beroepsauteur, met wie hij eerder ook al de boeken ‘Tango. Spiegel van mijn passie’ en ‘Iedereen kan dansen’ maakte.

Is Viermaal vallen en opstaan het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Viermaal vallen en opstaan