Vliegeren in een onweersbui

Van buitenaf gezien is Terri Cheney een zeer succesvolle, aantrekkelijke advocate. Maar achter deze façade verbergt ze een gevaarlijk geheim: extreme stemmingswisselingen waartegen ze het grootste deel van haar leven moet vechten. Als ze zich realiseert dat zwijgen haar ziekte juist erger maakt, besluit ze haar verhaal te vertellen. In prachtig proza beschrijft ze hoe ze meegesleurd wordt naar afgrijselijke hoogten en extreme diepten. Met een confronterende eerlijkheid neemt ze ons mee in de achtbaan van haar leven: van glamourparty naar politiecel; van ongeremde verleidingsscènes tot huilend wegduiken onder een bureau; van veertien vliegers oplaten in een onweersbui tot schooieren in vuilnisbakken en van zelfmoordpogingen tot elektroshock

Toch is het geen zwart boek, het zit vol humor en laat je achter met hoop: `Het leven is niet gemakkelijk, maar het is eenvoudiger nu. Ik wil niet meer vliegeren in een onweersbui. Aldus Terri Cheney.

Recensies (1)

Is Vliegeren in een onweersbui het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Vliegeren in een onweersbui