Ikhoujehandvast

Ik hou je hand vast

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Artikelen 1   Topics 0

Liefdevolle gesprekken tussen een verpleegkundige en haar patiënten

Janie Brown is al meer dan dertig jaar oncologieverpleegkundige en vertelt over de meest bijzondere ervaringen die ze had met mensen aan de rand van het leven.

Elk gesprek onthult een ander perspectief op en ervaring van onze sterfelijkheid. Een ontroerend en prachtig geschreven boek dat hoop en troost biedt. Voor altijd in mijn hart gaat over zorgzaamheid en compassie. Dit oprechte boek bevat twintig verschillende verhalen die alle lezers weer iets anders meegeven.

Misschien ga je persoonlijk ergens doorheen, werk je in de zorg of wil je iemand ondersteunen van wie je veel houdt. Janie Brown biedt je allerlei handvatten om je deel te laten voelen van een groter, collectief en hoopvol verhaal.

‘Het doet je niet alleen denken aan hoe je de dood wilt benaderen, maar juist aan hoe je wilt leven. Deze gesprekken vanuit het hart van onze sterfelijkheid zijn moedig, genadig, geestig en vol liefde. Ze begeleiden je in het donker en laten het licht binnen.’ Jackie Kay, auteur & Schots Dichter des Vaderlands

Waargebeurde verhalen
Literaire non-fictie algemeen
J.M. Meulenhoff
17 juni 2020

Lezerswaarderingen

Artikelen over Ik hou je hand vast

Meer artikelen