Voor de meisjes

Rank 8334 Gelezen 173 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 221 Favoriet 2 Recensies 40
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Spots 3 Top25's 5   Topics 0   Leesclub

Het verleden vergeten is niet eenvoudig.
Een nieuw leven beginnen nog moeilijker.

Kim van Rijns leven stort in als blijkt dat haar grote liefde Karel van der Zee banden heeft met de Amsterdamse onderwereld. Het stel is niet veilig meer nu hij heeft besloten te getuigen tegen een van de kopstukken, en ze duiken onder via het getuigenbeschermingsprogramma.

Joyce Vermeer geniet met volle teugen van haar luxe leventje. Ze is getrouwd met de succesvolle advocaat Leonard Vermeer, woont in een penthouse en hoeft niet te werken. Dan ontdekt ze dat ze zwanger is, tegen de wens van haar man in. Ze denkt dat hij wel bij zal draaien, maar tot haar afschuw gebeurt het tegenovergestelde: hij eist dat ze een abortus ondergaat.

Dan wordt Leonard Vermeer voor de deur van zijn penthouse neergeschoten. Is hij door zijn gelijkenis met Karel van der Zee slachtoffer geworden van een vergismoord?

Literaire thriller
Cargo
22 februari 2019
22 februari 2019

De gevaarlijke drugswereld versus een spannend familiedrama

door: Merel Kuitert 2 likes

Het is een tijdje stil gebleven rond de Nederlandse auteur Heleen van der Kemp, maar na ongeveer vier jaar is ze terug met de thriller Voor de Meisjes. Een boek over familiedrama, de drugswereld, moord en de gevolgen van fouten in het verleden.

Waar het boek simpel begint met de perspectieven van...

Reacties op: Voor de meisjes