Voor eeuwig de jouwe

Mijn allerliefste schat ... zo begint het mailtje dat Chantal van haar vriend Dylan krijgt. Niets raars, zou je denken, alleen is Dylan vier maanden geleden gestorven ... Tijdens een avondje stappen zakte hij plots in de discotheek in elkaar. Chantal mist hem nog elke dag en probeert moeizaam de draad van haar leven weer op te pikken. Maar als ze dat lugubere mailtje ontvangt, komt alle verdriet weer boven. Haar eerste reactie is de mail negeren, tot er nog meer mailtjes binnenkomen met details uit hun relatie die alleen Dylan kende. Chantal neemt haar beste vriendin in vertrouwen om erachter te komen wie haar dit aandoet. En tijdens hun onderzoek blijkt algauw dat Chantal haar vriend toch niet zo goed kende als ze dacht. Hoe is hij precies gestorven? En waarom deed hij de laatste maanden van zijn leven zo raar? Dan krijgt Chantal plots een mailtje waarin Dylan vraagt elkaar te ontmoeten. Maar dat kan alleen in de discotheek waar ze elkaar voor het laatst zagen ... Een meeslepend en spannend verhaal waarin hersenschimmen de werkelijkheid vertekenen. Voor lezers vanaf 14 jaar.

Is Voor eeuwig de jouwe het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Voor eeuwig de jouwe