Mijn onvergetelijke ontvoerder

Daphne is ontvoerd door drie mannen en wordt opgesloten in de kelder van een afgelegen huis. Het blijkt om losgeld te gaan. Daphne staat doodsangsten uit. Door de onzekerheid over haar lot is ze constant op haar hoede. Het enige lichtpuntje is haar jongste ontvoerder. Hij maakt soms een praatje met haar en doorbreekt zo haar eenzaamheid. Ze vraagt hem of hij een blocnote voor haar mee kan nemen omdat ze graag gedichten schrijft. Achter in de blocnote begint ze stiekem een dagboek, waarin ze alles opschrijft wat ze meemaakt. Terwijl de betaling van het losgeld op zich laat wachten en de angst voor verkrachting en moord loert, worden Daphnes gevoelens voor haar jongste ontvoerder steeds verwarrender ...
Een bloedstollend verhaal voor young adults over angst, misdaad en liefde. Indringend en levensecht geschreven. Beleef het stockholmsyndroom zelf.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Mijn onvergetelijke ontvoerder het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn onvergetelijke ontvoerder