Voor eeuwig

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 1
Fantasy & SF   Topics 0
De Dinion is herschreven en het magische boek houdt de landen van het pact niet langer in toom. Elcenkoning en ijsmagiër Darian wil met het eerste cohort het westelijke land infiltreren en vraagt om ondersteuning van de Orde van Othernail.

Finrohn sluit zich bij Darian aan, vastberaden om de vijand uit het westen te ontmaskeren én te verslaan. Onderweg naar het westen moet hij zijn frair missen. Hij komt in contact met geesten en mysterieuze natuurwezens. Eindelijk durft hij weer de hoop te koesteren op een weerzien met Emerald.

Lastra Orra mengt zich met zijn machtswellustige mentor in een interne machtsstrijd onder de dienaren van de duisternis. De paladijnen treden naar voren. Het geheim van hun gilde komt aan het licht. Het gordijn van dag en nacht wordt opgehesen. Een spel van manipulatie, verraad en wraak barst los. De vrede van de volkeren staat op het spel.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy