Voor mij

Voor mij

Jojo Moyes is de bestsellerauteur van 'Voor jou' (Me Before You) en 'Een leven na jou' (After You). ‘Voor mij’ is het derde boek met de onstuitbare Lou in de hoofdrol.
In ‘Voor mij’ heeft Louisa Clark besloten de stap te wagen: ze is alleen afgereisd naar New York, ervan overtuigd dat haar prille relatie met Sam dit avontuur zal overleven. In haar nieuwe baan wordt ze meteen in het diepe gegooid, want het leven van haar werkgevers, de rijke familie Gopnik, speelt zich af in de hoogste sociale kringen. Het geld en de luxe ten spijt blijkt hun leven niet bepaald een sprookje.
Als Lou op een society-event de charmante Joshua Ryan ontmoet, lijken heden en verleden door elkaar te gaan lopen. Lou’s hart ligt in Engeland, maar intussen speelt haar leven zich af in New York. Het wordt steeds moeilijker om de kloof te overbruggen. Zal Lou erin slagen om zichzelf niet te verliezen tussen deze twee werelden?

De Fontein Romans & Spanning
26 april 2022