Voorbedacht
  Lees een fragment   Luister een fragment

VN:

Voorbedacht

Rank 9948 Gelezen 440 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 172 Favoriet 35 Recensies 30
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0
Het is de nachtmerrie van iedere ouder, en het overkomt Marjon van Brienen. Haar vriend Philippe brengt hun dochter Carice niet terug na een familiebezoek.

Maar waarom? Er bestaan geen onoverkomelijke problemen tussen Marjon en Philippe, er wordt nergens strijd over gevoerd. Wat heeft hem  bewogen om hun dochter mee te nemen en wat heeft hij met haar gedaan?

Een grootscheeps onderzoek levert niets op. Philippe en Carice zijn spoorloos verdwenen.

Hoe moet je verder leven als wanhoop, woede en verdriet je beheersen?

Wanneer erken je je verlies?

Marjon kan nergens de antwoorden vinden. Tot ze bezoek krijgt van een vrouw, die haar iets te vertellen heeft.

Thriller
9789045204987 , 9789045206387 , 9789461092342

Anneke van Ieperen Hebban Team

Hoop sterft als allerlaatste

door: Anneke van Ieperen 1 like

Loes den Hollander heeft in haar nieuwste thriller een citaat gebruikt van Goethe: "Alleen de mens is tot het onmogelijke in staat."
Het idee voor Voorbedacht  is ontstaan in de periode dat de broertjes Ruben en Julian werden vermist. Terwijl de vermissing heel Nederland twee weken lang in zijn...

Reacties op: Voorbedacht