Toen ik dood was

Toen ik dood was

Rank 6865 Gelezen 472 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 364 Favoriet 15 Recensies 26
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 4   Topics 0

In elke relatie is het mogelijk: verlaten of verlaten worden. Het kan gepaard gaan met verbijstering, aarzeling, schrik en pijn. En met woede. Maar is dat dan een reden om iemand te laten verdwijnen of, erger nog, te vermoorden? Soms is het antwoord: ja. Maar hoe zorg je er dan voor dat niemand jou in verband brengt met wat er is gebeurd? Loes den Hollander is een echte thrillerkoningin. Ze is al tien jaar een bestsellerauteur en Toen ik dood was is haar vijfentwintigste thriller. Van haar boeken zijn ruim 1 miljoen exemplaren verkocht. Volg Loes op haar Facebook-pagina voor meer nieuws.

Literaire thriller
Thriller
De Crime Compagnie
01 november 2019
01 november 2019

Onno van Rijen Hebban Recensent

Weinig actie, maar toch veel vaart

door: Onno van Rijen

Loes den Hollander is al lange tijd een van de betere Nederlandse thrillerauteurs. Toen ik dood was is haar vijfentwintigste boek. Het verhaal wordt verteld vanuit het perspectief van drie vrouwen; de thriller start dan ook met drie verhaallijnen. De eerste gaat over Maryan Brandhorst, getrouwd met...

Reacties op: Toen ik dood was