Dwaalspoor

Gelezen 528 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 144 Favoriet 20 Recensies 26
Thrillers & Spanning Top25's 2   Topics 0
Het huwelijk van Rob en Lilian Dijkman lijkt stabiel. Toch is er iets mis. Grandioos mis.

Lilian staat op het punt om haar geluk in een andere richting te zoeken, als Rob wordt vermoord. Ze blijft achter met tegengestelde gevoelens en met de onbehaaglijke gedachte dat er meer aan de hand is dan ze kan overzien. Ze heeft redenen genoeg om verschillende mensen uit haar omgeving te wantrouwen, zelfs haar eigen zoon.

Als er een tweede dode valt, rijst de vraag of de moorden iets met elkaar te maken hebben. Lilian trekt haar conclusies en is ervan overtuigd dat ze haar leven weer kan oppakken. Totdat ze iets ontdekt waardoor ze haar mening drastisch moet herzien en haar veiligheid niet meer vanzelfsprekend is.

Literaire thriller
9789061122296 , 9789045201214 , 9789045204932

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Bijna een kunstje

door: Jacqueline Coppens 1 like
Lilian en Rob hebben geen geweldig huwelijk. Beiden beproeven hun geluk bij andere partners die ze via het internet hebben leren kennen. Lilian vindt de liefde van haar leven en besluit om te gaan scheiden. Dan wordt er bij haar man kanker geconstateerd. Na een operatieve ingreep lijken zijn...

Reacties op: Dwaalspoor