10960464_786570068090901_2883219502706703160_o

VN:

Aangetast

Gelezen 502 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 188 Favoriet 23 Recensies 27
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Spots 2   Topics 0

Tien jaar nadat Lieve Metselaer werd geschept door een auto en dit niet overleefde, worden de dader van dit ongeluk en de vader van Lieve opgeschrikt door bedreigingen en beschuldigingen die hen erg kwetsbaar maken. Er ontwikkelt zich een duistere en onaangename strijd die consequenties heeft voor persoonlijke en zakelijke relaties.
Niemand weet wie de belager is, maar het is duidelijk dat deze moet worden gestopt voordat de volledige waarheid over het ongeluk dat Lieve het leven kostte bekend zal worden. Want deze waarheid is een beerput die beter gesloten kan blijven.

Deel 1 in de serie Dossier Metselaer.

Thriller
Dossier Metselaer (1)
Karakter Uitgevers BV
29 april 2015
29 april 2015
9789045206608 , 9789461092144 , 9789462532847

Die zint op wraak houdt zijn eigen wonden open

door: Anna Bakker 1 like

Aangetast  gaat van start met een tekst van Francis Bacon: “Die zint op wraak houdt zijn eigen wonden open.” Perfecte keuze van Loes den Hollander, een passender quote is nauwelijks denkbaar. Het verhaal draait om open wonden, wraakgevoelens en onverwerkte trauma’s, die gecombineerd emotionele...

Reacties op: Aangetast