Mij zie je niet

Mij zie je niet

Rank 1986 Gelezen 526 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 284 Favoriet 14 Recensies 25
Thrillers & Spanning Lijsten 3 Spots 3   Topics 0

Je hoort het steeds vaker: puber pleegt zelfmoord ten gevolge van pesten. Je schrikt, je wordt boos, je vraagt je af hoe het mogelijk is dat niemand iets in de gaten had. Toch, als je goed nadenkt, weet je dat iemand iets opgemerkt moet hebben: een leraar, een studiebegeleider, een vertrouwenspersoon. Maar die geven nooit thuis, die verdoezelen hun verantwoordelijkheid met verbijsterde gezichten en bijna poëtische teksten vol medeleven voor de nabestaanden.
Ik ben een nabestaande, ik ben de moeder van een kind dat werd dood gepest. Ik weet sinds die dag hoe de hel eruitziet en ik heb besloten om een paar mensen dezelfde ervaring te gunnen.

Literaire thriller
De Crime Compagnie
26 april 2018
17 augustus 2018

Pesten tot het eind

door: Onno van Rijen

Na een carriére in de gezondheidszorg besloot Loes den Hollander in 2006 het auteurschap als professie te kiezen. In dat jaar verscheen haar eerste thriller Vrijdag. Na haar in 2017 verschenen thriller Onderuitgehaald over de dood van de stiefmoeder in het gezin Fortuin is Mij zie je niet haar...

Reacties op: Mij zie je niet