Vrees niets

Mijn ogen zijn veel beter aan het donker gewend dan bij de meeste mensen het geval is. Ik heb geen paranormale aanleg. Het eenvoudige feit doet zich voor dat mijn nachtzicht getraind is door een levenslange gewenning aan het donker.

Christopher Snow is 28, atletisch, intelligent, romantisch en grapppig. En hij lijdt aan xeroderma pigmentosum. Een zeldzame ziekte waardoor hij geen daglicht kan verdragen. Chris leeft in de nacht.

Zijn woonplaats Moonlight Bay kent hij als geen ander. De schoonheid van de natuur, de sensatie van surfen in maanlicht, de nachtelijke schaduwen over de ontmantelde militaire basis. Maar in de nacht dat zijn vader sterft, ontdekt Chris meer over zijn ouders, zichzelf en Moonlight Bay dan hem lief is...

Recensies (2)

Meer recensies

Is Vrees niets het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vrees niets