Vrienden maken

Daphne Deckers: 'De kern van dit verhaal heb ik gedroomd. Ik werd ermee wakker en wist meteen dat ik dit boek wilde schrijven. In deze tijd kunnen we allemaal wel een goede vriend gebruiken.'
Wanneer Lev en Levi elkaar tegenkomen, vertelt Levi dat hij vrienden zoekt. Maar waar kun je die vinden? Samen besluiten ze vrienden te gaan maken. Van zand en van bladeren, van takken en van steen. Maar de een spoelt weg en de ander waait weg, waardoor Lev en Levi moeten nadenken over de vraag: wat ís een vriend eigenlijk? Hoe wordt een vriendschap sterk genoeg en behoudt hij ook zijn warme hart? Vrienden maken is een bijzonder verhaal over de kracht van vriendschap.
- met meer dan 60 unieke illustraties
- inspirerend cadeauboek voor groot en klein

Met dit inspirerende cadeauboek laat Daphne Deckers zich van een andere kant zien. Ze brengt op een mooie manier een ode aan de vriendschap. Illustrator Joey Holthaus brengt de wereld van Lev en Levi op een krachtige en gevoelige manier tot leven.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Vrienden maken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vrienden maken