Dubbel zes

Gelezen 337 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 150 Favoriet 6 Recensies 12
Literatuur & Romans Artikelen 3 Spots 7   Topics 0

Annabel Brinkmeester presteert het om op één dag alles kwijt te raken wat haar dierbaar is: de nalatenschap van haar ouders, haar relatie, zelfs haar geliefde huis aan de Orthoskade 66. Zonder de financiële hangmat waar ze jaren in heeft gelegen, moet Annabel nu écht de mouwen opstropen en een nieuwe toekomst voor zichzelf bewerkstelligen. Maar al snel raakt ze verstrikt in twee mannen én in twee identiteiten, en stapelen de problemen zich in een razend tempo op.

The House of Books
21 februari 2019
21 februari 2019

Sanne de Graaf Hebban Recensent

Feelgood vol rampspoed en humor: Deckers kan dat

door: Sanne de Graaf 1 like

Het gaat Annabel niet voor de wind. En dat is zacht uitgedrukt. Op haar 18e verjaardag verloor ze beide ouders. Nu, de dag voor haar 25e verjaardag, staat haar hele leven weer op zijn kop. Ze dreigt niet alleen het nagelaten familiekapitaal te verliezen, maar ook haar huis én haar relatie. De...

Reacties op: Dubbel zes