De zorgen zijn voor morgen

Altijd succesvol, altijd raak. Na vijf jaar eindelijk weer een columnbundel van Daphne Deckers. Je kan Daphne Deckers op een set neerzetten, in een studio of op een rode loper. Maar hoeveel spotlights er ook zijn, Daphne blijft altijd nuchter. En dat is precies de reden waarom ze al jaren een van de best gelezen columnisten van het land is. En waarom haar bundels altijd succesvol en geliefd zijn geweest. In deze bundel, met de allerbeste columns van de afgelopen jaren, reflecteert Daphne op het dagelijks leven. Als moeder van twee kinderen, als echtgenote en als vrouw van de wereld. Met de zelfspot die we van haar kennen en zonder schroom dingen aan te kaarten die haar opvallen. De zorgen zijn voor morgen is een heerlijke bundel voor elk moment van ontspanning. En omdat we dat allemaal hard nodig hebben, zijn de columns over Corona niet opgenomen in dit tijdloze boek.

Is De zorgen zijn voor morgen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De zorgen zijn voor morgen