Uitwaaien

Rank 1013 Gelezen 14 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 42 Favoriet 0 Recensies 1
Non-fictie Spots 1   Topics 0

Uitwaaien is een rijk geïllustreerd feelgoodboek waarin Daphne Deckers ons meeneemt op een inspirerende reis door Nederland. Op aanstekelijke wijze verhaalt Deckers over allerlei zaken die typisch Nederlands zijn: van een verjaardagskalender op het toilet tot bitterballen bij de borrel. Uitwaaien beschrijft de unieke schoonheid van onze bossen en stranden en het internationale succes van Dutch design. In een boek dat is doorspekt met persoonlijke verhalen vertelt Deckers hoe je rust kunt vinden in deze onrustige tijd en waarom Nederland kan bogen op de meest gelukkige kinderen ter wereld. Laat je inspireren tot een leven in een lagere versnelling maar met een hoger geluksquotiënt, met fietsen, schaatsen, bloemen, veel family time en natuurlijk de Nederlandse keuken: wars van franje maar mét een kuiltje jus.
Daphne Deckers wil met haar nieuwe boek Uitwaaien laten zien dat geluk dicht bij huis ligt; iets wat we in deze roerige tijden goed kunnen gebruiken.

Literaire non-fictie algemeen
Podium Uitgeverij