Pedagoochelen

Pedagoochelen

Gelezen 37 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 1 Recensies 0
Non-fictie Lijsten 2 Spots 1   Topics 0

Pedagoochelen is de langverwachte opvolger van Deckers' eerdere bestsellers De geboorte van een moeder en De geboorte van een gezin. Het heeft als ondertitel 'Opvoedstress van vier tot zes' en gaat dan ook over vier,-vijf-en zesjarige kinderen. Op haar geheel eigen humoristische wijze beschrift Daphne Deckers de lichamelijke en geestelijke ontwikkeling van kinderen in groep 1, groep 2 en groep 3. Pedagoochelen is uiteraard weer doorspekt met anekdotes over Daphnes eigen kinderen Emma en Alec en bevat persoonlijke foto's van haar gezin. Van de opvoedkundige tik ('Kinderen zijn net ketchupflessen. Soms hebben ze een klein tikje tegen de onderkant nodig om in beweging te komen.') tot de ontluikende interesse in seksualiteit ('Mama, je hebt een baard op je plassertje!'), Pedagoochelen geeft een goed en grappig beeld van het hedendaagse moederschap met al zijn lusten en lasten.

Lifestyle & Vrije tijd
Hobby's algemeen