Vrij voor Altijd

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
‘VRIJ VOOR ALTIJD! De verborgen kracht van ademhaling’ is een inspirerend levensverhaal dat je niet alleen de weg naar vrijheid toont, maar ook naar authentieke levensvreugde, oprecht gelukkig zijn en succes via de kracht van ‘bewust verbonden ademen’. Een herkenbaar verhaal dat gaat over gebruik van antidepressiva en slaapmedicatie, in de put zitten, echtscheiding, ouder zijn en kinderen opvoeden. Ook seksualiteit, je levensmissie vinden, relaties, bedrog en ontrouw, omgaan met de dood, angsten, traumaverwerking, gezond ouder worden, ziekte, tegenslagen, zogenaamd toeval en de mystiek van het leven komen aan bod.
Hoe hou je jezelf staande in deze turbulente maatschappij waar ziekte, burn-out, depressies, negativiteit en de maatschappelijke druk serieuze uitdagingen zijn? Stel je voor: vrij voor altijd, op alle gebieden van het leven. Het kan! Hervind je levensvreugde door terug te keren naar de essentie van het leven: ademhaling.
In dit boek legt Geert uit hoe ‘bewust verbonden ademen’ bijdraagt aan je levenskwaliteit op zowel mentaal, emotioneel, spiritueel als lichamelijk vlak.
Geert De Vleminck geeft lezingen, ‘Vrij voor Altijd’-workshops, ademcirkels, trainingen en seminaries met bewust verbonden ademtechnieken als rode draad. Hij begeleidt zowel individuele ademsessies als ademsessies in groep. Geert is tevens Chairman van het Executive Team van de International Breathwork Foundation (IBF) en stond mee aan de wieg van de zuurstof- en ademstoel, de O2CHAIR.

01 januari 2019

Reacties op: Vrij voor Altijd