Vroeger is alles wat ik van je heb

Gelezen 37 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 44 Favoriet 2 Recensies 6
Young adult Lijsten 1 Spots 1 Top25's 2   Topics 0
Een aangrijpende young adult over liefde en verlies. Door Adam Silvera, auteur van de New York Times-bestseller Op het einde gaan ze allebei dood.

Griffins wereld stort in. Zijn ex-vriendje Theo is namelijk plotseling gestorven. Ze woonden ver van elkaar vandaan en Theo had zelfs al een nieuwe relatie, maar diep vanbinnen was Griffin blijven geloven dat ze ooit weer samen zouden zijn. Die droom is nu voorgoed voorbij. En dan blijkt dat Griffin maar bij één iemand echt zijn hart kan luchten: Theo’s nieuwe vriendje Jackson. Kan Griffin de confrontatie aan, met zijn verleden én met zijn toekomst?

Young Adult
Fictie 15+
Clavis bvba
21 november 2018
24 januari 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Want liefde en verlies kennen we allemaal

door: Elise Hermans

Adam Silvera is een jonge auteur met Puerto Ricaanse roots die opgroeide in de Bronx van New York City. Hij begon te schrijven toen hij tien jaar was en voor zijn boeken bekend werden, werkte hij als barista. Ondertussen heeft hij al vier romans zijn naam staan, waaronder zijn meest gekende: de New...

Reacties op: Vroeger is alles wat ik van je heb