Waar komen we vandaan?

De gerenommeerde wetenschapsjournalist Carl Zimmer plaatst de laatste ontdekkingen over de oorsprong van de mens in de context van de bestaande kennis over de cruciale stappen in de evolutie van de mens, zoals het rechtop lopen, het gebruik van werktuigen en het ontwikkelen van bewustzijn. Want, aldus Zimmer, het begrijpen van onze herkomst is de sleutel tot het begrijpen van onszelf. Carl Zimmer beschrijft een boeiende en verhelderende reis langs onze afstammingsgeschiedenis - die 65 miljoen jaar geleden begint met de eerste primaten en doorloopt tot de dag van vandaag.

Is Waar komen we vandaan? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waar komen we vandaan?