Waarom goede mensen ook verkeerde dingen doen

Accepteer je slechte eigenschappen!

Waarom doen goede mensen verkeerde dingen? Hoe is het mogelijk dat we onze eigen grootste vijand kunnen worden? In dit boek begeleidt Debbie Ford ons op een levensveranderende expeditie naar onze schaduwkant. Het deel van onze persoonlijkheid waar we alle eigenschappen en emoties verbergen die we liever niet aan anderen en onszelf - laten zien. Deze schaduwzijde wordt sterker naarmate we hem meer proberen te verbergen. Debbie Ford helpt ons de maskers te leren herkennen die we in het dagelijks leven dragen. Ze laat zien dat we werkelijk kunnen groeien als we die afleggen en onze schaduwkant niet langer ontkennen.

Is Waarom goede mensen ook verkeerde dingen doen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waarom goede mensen ook verkeerde dingen doen