Waarom komt U ons hinderen

We kregen er de afgelopen jaren wekelijks wel een telefoontje of een email over: of we nu eindelijk Willem Jan Ottens essaybundel Waarom komt U ons
hinderen (2006) konden herdrukken. Nu dan eindelijk, weliswaar z?nder de vierkleurencollages van Marc Mulders en daarom voor een lagere prijs.Willem Jan Otten schreef veertien essays over zijn helden. Dat zijn, schrijft hij zelf, niet per se zijn lievelingsauteurs of stilistisch de grootste kunstenaars, maar degenen die hem daadwerkelijk be?nvloed hebben in zijn denken en schrijven. En het zijn, blijkt uit deze bundel, bijna allemaal geloofzoekende kunstenaars.

Is Waarom komt U ons hinderen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waarom komt U ons hinderen