Wacht maar niet op mij, ik haal jullie later wel in

Wacht maar niet op mij, ik haal jullie later wel in

'Wat missen we een hoop door alle drukte die we maken. Het is te veel, te onrustig en te oppervlakkig. Als we de hele weg blijven rennen, hebben we geen tijd om rond te kijken. Als we vergeten te stoppen bij momenten die waardevol zijn, dan verspillen we onze tijd.'

Ervaar jij ook een 'teveel van alles'? In Wacht maar niet op mij, ik haal jullie later wel in laat Yvonne Mol zien dat het kan: langzamer leven in een snelle wereld.
Lees het persoonlijke verhaal van haar zoektocht naar meer ontspanning en betekenis. Met tal van herkenbare voorbeelden uit haar dagelijks leven.

Hoe herken je ballast? Hoe kom je er vanaf? En wat doe je met de ruimte die vrijkomt? Wacht maar niet op mij, ik haal jullie later wel in geeft antwoord op deze vragen. De aanstekelijke tips zorgen direct voor meer rust, zowel in je dag als in je hoofd.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Wacht maar niet op mij, ik haal jullie later wel in het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wacht maar niet op mij, ik haal jullie later wel in