Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 1
Wacht maar niet op mij, ik haal jullie later wel in

'Wat missen we een hoop door alle drukte die we maken. Het is te veel, te onrustig en te oppervlakkig. Als we de hele weg blijven rennen, hebben we geen tijd om rond te kijken. Als we vergeten te stoppen bij momenten die waardevol zijn, dan verspillen we onze tijd.'

Ervaar jij ook een 'teveel van alles'? In Wacht maar niet op mij, ik haal jullie later wel in laat Yvonne Mol zien dat het kan: langzamer leven in een snelle wereld.
Lees het persoonlijke verhaal van haar zoektocht naar meer ontspanning en betekenis. Met tal van herkenbare voorbeelden uit haar dagelijks leven.

Hoe herken je ballast? Hoe kom je er vanaf? En wat doe je met de ruimte die vrijkomt? Wacht maar niet op mij, ik haal jullie later wel in geeft antwoord op deze vragen. De aanstekelijke tips zorgen direct voor meer rust, zowel in je dag als in je hoofd.
Foliant
19 september 2019
9789083020600

Lezersrecensies (1)

Fijne eyeopener

door: ElskeK 1 like
Fijn boek met hier en daar persoonlijke noot, waardoor het praktisch wordt. Je leeft mee, leert prioriteiten stellen en ze bijstellen. Je leert al doende en mag ook fouten maken. De auteur schrijft ook over haar vallen en opstaan. Leerzaam en verhelderend.