Wat je zegt, gaat vanzelf

Het is ronduit indrukwekkend wat we weten van onze moedertaal, wat we ermee kunnen, en hoe we dingen tot in de kleinste haarvaatjes aanvoelen. Al meer dan dertig jaar is het de missie van Liesbeth Koenen om de wereld dat te laten zien. Want met taal is het zo: je weet niet wat je weet, en dat je dat niet weet, weet je óók niet. Tot iemand het je vertelt.
De 67 verhalen uit WAT JE ZEGT, GAAT VANZELF bevatten voorbeelden die Koenen zelf prachtig, intrigerend, ergerlijk, grappig of merkwaardig vindt. Ze schrijft dat enthousiast, speels en met humor op. De conclusie: we zijn geweldig in taal, allemaal!

Is Wat je zegt, gaat vanzelf het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat je zegt, gaat vanzelf