Wat kriebelt er in mijn oor? - Een verhaal over een hooggevoelig egeltje

Egeltje Emo heeft last van ?kriebeloren?. Samen met zijn vriendinnetje Libelle Lief gaat hij op zoek naar een rustig plekje. Zullen ze dit plekje samen vinden? Dit aandoenlijke prentenboek helpt kleuters beter om te gaan met hun hooggevoeligheid. Het zet hen aan om te praten over hun gevoelens. Ouders en opvoeders krijgen zo een beter inzicht in de gevoelige leefwereld van hun kind. De prachtige afbeeldingen in het boek zijn niet alleen een lust voor het oog, maar ze maken ook mooi zichtbaar hoe het is om hooggevoelig te zijn. Kijk voor meer informatie over het boek op de website https://www.watkriebelterinmijnoor.be/ en de Facebookpagina  https://www.facebook.com/sylviakiefferauteur/

Is Wat kriebelt er in mijn oor? - Een verhaal over een hooggevoelig egeltje het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Wat kriebelt er in mijn oor? - Een verhaal over een hooggevoelig egeltje