Rank 2383 Gelezen 28 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 105 Favoriet 4 Recensies 2
Young adult Spots 6 Top25's 2   Topics 0

Juliette is iedereen kwijt.
Na haar vrij rampzalig verlopen periode als opperbevelhebber is ze ontvoerd en bevindt ze zich ergens op een basis ver van sector 45. Terwijl ze de eenzaamheid en martelingen probeert te doorstaan, moet ze ook haar herinneringen op een rijtje zien te krijgen. Warner heeft haar hart gebroken door te onthullen dat hij veel meer weet over haar familie en haar identiteit dan hij tot nu toe liet blijken, en deze geheimen veranderen alles.
Juliette wordt verscheurd door verdriet, en de duisternis die zich nog altijd in haar schuilhoudt dreigt haar over te nemen. Maar door een onverwachte bondgenoot lijkt er toch nog een kans te zijn om te ontsnappen, en om de schade die ze heeft aangericht te herstellen.

Young Adult

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,99

Door lezers

Lezend leven / Mijn leesplannen voor juli
05 juli 2019 10 reacties
Lezend leven / De boeken die ik kocht en kreeg in mei
20 juni 2019 10 reacties
Nog een paar bladzijden ... / HRC 2019: gelezen in mei 2019
19 juni 2019 5 reacties
  Meer artikelen

Lezersrecensies (2)

Niet te beschrijven

door: Astrid van den Burg 1 like
Deze serie heeft zo'n grote impact op mijn leven gehad, ik ben door de boeken van Tahereh begonnen met boeken kopen en series verslinden en dit deel bewijst maar weer eens hoe goed Tahereh kan schrijven. De hoofdpersonen groeien mee met de delen in de serie, waardoor je echt weet wat ze meegemaakt...

door: Britney spoel 1 like
Ook dit was weer een top boek van Tahereh Mafi, net als de rest van de serie in één keer uitgelezen. Zo jammer dat hij uit is nu wachten op het vervolg.