Weg ermee

In Weg ermee, deelt Dennis Storm zijn visie op minimalisme:'Simpel gezegd is minimalisme, of het nu over architectuur, interieur of een levenswijze gaat te beschrijven middels een kort zinnetje: teruggaan naar de essentie.En wat dat precies is, is voor ieder mens anders. Een opgeruimd en kalm huis zorgt voor meer rust in je leven. Dat klopt. Maar ontspullen is slechts het begin, vergelijkbaar met in het nieuwe jaar een maandje op dieet gaan. Minimalisme is je leven veranderen en jezelf met vallen en opstaan aanleren de consumptiewereld waarin we leven en opgegroeid zijn niet meer serieus te nemen. Als je ook maar ergens in je lijf voelt dat het leven inderdaad misschien wel te materialistisch is geworden, dan hoop ik dat dit boek je aanzet tot het nemen van de eerste stap. Alle begin is moeilijk, maar als het balletje eenmaal rolt en je langzaamaan steeds vaker de vruchten mag plukken, zal je hopelijk van mening zijn dat ze naar meer smaken.' Dennis heeft in al die jaren van reizen in totaal zo'n drie jaar uit een koffer geleefd en in al die hotels zijn liefde voor afgemeten interieurs, functioneel design en minimalisme ontdekt. 'Leven alsof je op reis bent', zonder onnodige ballast.Weg ermee is een persoonlijk en inspirerend boek dat je aan het denken zet over wat je

Recensies (3)

Meer recensies

Is Weg ermee het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Weg ermee