DIT. Do it together

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 0
Met het succesvolle Weg ermee heeft Dennis Storm duizenden geïnspireerd minimalistisch te leven. In het volgende avontuur neemt hij je mee naar de achtertuinen van Bali om te laten zien dat hobby’s verre van saai zijn. Iedereen heeft wel een ambacht in de vingers of ergens aanleg voor en je kunt veel meer dan je denkt als je er maar tijd voor vrijmaakt. Bovendien… je hoeft niet alles zelf te kunnen. Waarom 'Do it yourself' als je juist kunt samenwerken met anderen? 'Do it together'!

Op Bali heeft Dennis Storm 22 meubels en items gemaakt door samenwerkingen te zoeken met lokale hobbyisten en vakmannen. Het verslag daarvan vind je in woord en beeld terug in DIT: Bali Backyard Building.

Sommige projecten zijn laagdrempelig (DIY), voor andere zijn meer dan twee handen nodig (DIT). Maar alles is uitvoerbaar als je er maar tijd en ruimte voor maakt en als je, waar nodig, aanklopt bij mensen die een vaardigheid beheersen die jij misschien (nog) niet in je vingers hebt. Er gaat een creatieve wereld voor je open zodra je niet enkel je eigen talenten maar ook die van je buren, vrienden en familie aanspreekt.
Unieboek | Het Spectrum
21 oktober 2019