Welkom bij Hotel Flanagans

In Welkom bij hotel Flanagans volgen we de bijzondere vrouwen die het illustere hotel Flanagans in Londen runnen. Dit sfeervolle verhaal zit vol emoties, bedrog, wraak en catastrofes, maar ook met fantastische personages, een krachtige verhaallijn én een gelukkig einde.

Linda Lansing heeft de leiding over het hotel sinds ze het met tegenzin van haar vader erfde. Als ongetrouwde, alleenstaande hoteleigenaresse voldoet ze niet aan het plaatje van de Londense society, en dan is ze ook nog eens verwikkeld in een machtsstrijd met haar neef, die zichzelf als een veel geschiktere eigenaar voor het hotel ziet…

Recensies (70)

Meer recensies

Is Welkom bij Hotel Flanagans het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Welkom bij Hotel Flanagans