Werk kan ook uit

Werk kan ook uit

Thank god it’s Monday! Hoe houd je je werkdag stressvrij?

Ons werk vraagt tegenwoordig veel van ons. We dienen beschikbaar te zijn, purpose-driven te zijn en onze tijd te managen. En tegelijkertijd wordt er van ons verwacht dat we goed kunnen omgaan met bakken aan stress. Hoe houd je het hoofd koel te midden van alle drukte? Psycholoog Thijs Launspach is stress-expert en auteur van het boek Fokking druk. In zijn nieuwe boek geeft hij tientallen tips tegen stress in je werk en in je leven. In Werk kan ook uit lees je waarom je regelmatig een dutje zou moeten doen, waarom roddelen op de werkvloer goed is (tenzij het over jou gaat), waarom de meest zekere mensen vaak het minst weten, waarom je sneller boos wordt als je niet hebt gegeten en over het nieuws dat minder werken mensen gelukkiger maakt.

Thijs Launspach (1988) is psycholoog en de expert in Nederland op het gebied van stress en burn-out. Hij schreef eerder de boeken Fokking druk (2018) en Werken met Millennials (2019), heeft elke week een column in AD Werkt en maakt de podcast Het Rustburo. Daarnaast is hij docent aan The School of Life.

Business & Management
Spectrum