We doen allemaal maar wat

Waarom doen mensen soms slechte dingen? In hoeverre worden we bepaald door onze kindertijd? Hoe kan het dat de ene persoon hartstikke introvert is en de ander enorm extravert? De psychologie heeft de antwoorden op deze vragen en kan ons vele waardevolle lessen leren. Denk aan de sociale psychologie die ons leert dat we onder de gekste omstandigheden tot de gekste dingen in staat zijn. En dankzij de psycho-analyse weten we dat we eigenlijk maar een klein deel weten van wat er in ons brein gebeurt.

In dit boek verkent psycholoog en bestsellerauteur Thijs Launspach de belangrijkste lessen die we uit de psychologie kunnen trekken. Laat je meenemen in de werking van de menselijke geest en leer het gedrag van jezelf en anderen beter te begrijpen.

Recensies (1)

Is We doen allemaal maar wat het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op We doen allemaal maar wat