Werk mee aan het kosmische plan voor mens en aarde

Duidelijk wordt in het boek beschreven, dat we elk leven opnieuw ervaringen moeten opdoen, waardoor onze ziel weer kan evolueren naar haar feitelijke ontwikkelingsniveau. Dienaren moeten zich elke incarnatie weer ‘bewijzen’. Momenteel zijn er honderden miljoenen mensen die als lichtwerker dienaar zijn van het grote plan voor de kosmos, de aarde en de mensheid. Daarnaast zijn er velen die nog in een sluimertoestand hun aardse werk doen, maar eigenlijk geroepen zijn om een grotere bijdrage te leveren aan het welzijn van de mensheid en de aarde.

Is Werk mee aan het kosmische plan voor mens en aarde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Werk mee aan het kosmische plan voor mens en aarde