Wie is Hij, dat ik in Hem geloven mag

Dit boek bevat gedachten over de wereldgeschiedenis, waar de Bijbel ‘iets’ over te zeggen heeft. Het wereldgebeuren in een ander ‘licht’. Achtergronden van onder andere de aartsvaders geven een andere kijk op de dingen. Twintig afzonderlijke hoofdstukken, welke los van elkaar het grote levensgeheim in beeld trachten te brengen. Wim van der Knaap heeft zich ingeleefd in de hoofdpersonen en was als het ware op het schrijfmoment één met hen en ontdekte wie zij waren. De emoties die hierbij vrijkwamen, hebben hem niet onberoerd gelaten. In dit boek probeert hij u als lezer hierin mee te nemen, naar een leven dat niet eindigt in het eeuwige niets.

Is Wie is Hij, dat ik in Hem geloven mag het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Wie is Hij, dat ik in Hem geloven mag