Wies wil een kangoeroe

Voor meisjes die zich niet zomaar iets laten wijs maken: Wies vraagt zich af waarom je niet een dolfijn of panda als huisdier mag?

Wies weet wat ze wil en is lekker eigenwijs,
voor haar is elke dag een ontdekkingsreis.
Een geweldig idee, slimme vraag of wild plan,
iets origineels bedenken is wat ze heel goed kan.

Wies wil buiten spelen. ‘Raf, ga je mee?’
maar het regent en haar knuffel schudt van nee.
Wies denkt na, fantaseert en krijgt een idee:
ik vraag een huisdier of misschien wel twee!

Mo’s Daughters houdt van nieuwsgierige en mondige meisjes die de status quo ter discussie stellen. Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. Dus brengen we je Wies: een heerlijk eigenwijze peuter met een onwrikbare logica.

In grappige verhalen op rijm ontdekt deze vastberaden peuter de wereld om haar heen en neemt zij iets niet zomaar voor waar aan. Het inspireert peuters om al heel vroeg het waarom van iets te vragen, en te denken in mogelijkheden en oplossingen.
Wies wil een kangoeroe is een prachtig voorleesboek voor peuters vol vrolijke prenten. In wederom een leuk verhaal op rijm ontdekt deze leergierige peuter welk huisdier het best bij haar past. Ongetwijfeld weer een favoriet van de allerkleinsten.

Recensies (1)

Is Wies wil een kangoeroe het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wies wil een kangoeroe