Wij gaan op berenjacht (gebonden kartonboek)

Wij gaan op berenjacht

Gelezen 40 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 2
Junior Spots 1 Top25's 2   Topics 0
'Wij gaan op berenjacht' is al 25 jaar een favoriet prentenboek in Nederland. Ter ere van dit jubileum verschijnt nu dit speciale geluidsboek.

Speciale editie: geluidsboek
Het verhaal van Wij gaan op berenjacht zou na 25 jaar eigenlijk geen toelichting meer behoeven, ware het niet dat deze 40ste druk in een bijzondere uitvoering verschijnt: als geluidsboek. Het verhaal over de vier
kinderen die met hun vader op berenjacht gaan en tijdens hun zoektocht spannende avonturen beleven, lijkt haast wel gemaakt voor deze speciale uitvoering. Want het is maar wát leuk om het geluid van wuivend gras, een
kolkende rivier en dikke slikkerige modder op te roepen!

Kind & Jeugd
Fictie 4-6 jaar
Prentenboeken (<6 jaar)
Uitklapboeken
Ernst van Altena
Gottmer Uitgevers Groep bv
30 juni 2020
9789020899207 , 9789025721688 , 9789025754983 , 9789025749361 , ...

Recensies

Voorgelezen

1 like
Dit boekje heb ik eindeloos voorgelezen op de peuterspeelzaal. Wat waren de peuters enthousiast. Lekker meedoen tijdens het verhaal, echt een aanrader.

Recensie van "Wij gaan op berenjacht"

door: Ikvindlezenleuk (Mathilde) 1 like
Wij gaan op berenjacht. (beginregel) Een vader gaat met zijn kinderen op berenjacht. Ze zijn nergens bang voor. Ze gaan dwars door sneeuwstormen, kolkende rivieren en donkere wouden heen. Maar dan komen ze een echte beer tegen. Lees mijn recensie op Ikvindlezenleuk