Wij samen?

Schitterende omnibus met drie romans waarin jonge vrouwen ervaren hoe ze hun eigen weg moeten zien te vinden in het leven. In Onderbroken geluk vindt de tijdelijk werkeloze Yvet een invalbaan en tevens een man die de liefde van haar leven lijkt. Lijkt, want na een stormachtig begin, laat hij niets meer van zich horen. Heeft ze zich zo vergist in hem? Shirley is in Single Shirley het prototype van een "happy single". Maar op een stapavondje met vriendin Alicia valt ze hopeloos voor een wildvreemde. Het wordt een echte relatie, maar het duurt een tijd voordat Shirley inziet dat haar vriend in alles zijn wil aan haar oplegt. Een verschrikkelijke gebeurtenis opent haar ogen Andrea wint eindelijk eens een prijs in Alsnog de hoofdprijs. Het is maar wekelijks een boeket, maar toch! Daarnaast is de bezorger een ontzettend leuke man. Als het na veel vijven en zessen wat wordt tussen de twee, spat hun relatie alsnog als een zeepbel uit elkaar. Andrea wordt getroost, maar is ze haar bloemenbezorger wel vergeten?

De Haagse auteur Olga van der Meer heeft al een groot aantal romans op haar naam staan. Onlangs verscheen van haar Iedere dag opnieuw.

Is Wij samen? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wij samen?