Wij zijn al van alles geweest

Luc en Vera leiden samen een bevredigend leven: een boeiende werkkring, hun relatie nog springlevend. Maar zij hebben ruzies over de opvoeding van Vera's dochter Kim. Luc vindt Vera te soepel en zij hem te streng. De onenigheid escaleert steeds verder. Zij besluiten enkele sessies te doen bij een hypnotherapeut. Via diepgaande ontspanning reizen Vera en Luc naar het verre verleden, waarin zij elkaar al tegenkwamen in vorige levens. Stuk voor stuk vallen losse stukjes van het heden op hun plaats, als in een legpuzzel. Zoals in vorige boeken, bewaart de auteur diverse verrassende ontknopingen voor het eind van het boek.

Alle inkomsten uit verkoop van dit nieuwe boek, zullen ten goede komen aan noodhulp voor de Filippijnen, na de natuurramp van enkele maanden geleden.

Is Wij zijn al van alles geweest het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wij zijn al van alles geweest