9200000124091826

Wild

Rank 227 Gelezen 733 Aan het lezen 26 Wil ik lezen 586 Favoriet 21 Recensies 20
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Lijsten 7 Spots 5   Topics 0

Dertig jaar geleden werd er een kind gevonden in de bossen, een kleine jongen. Hij was volkomen verwilderd en had geen idee wie hij was of hoe hij in de bossen terecht was gekomen. De naamloze jongen werd Wilde gedoopt.

Nu is er weer een kind verdwenen, Naomi Pine, maar niemand is er zeker van of het meisje niet gewoon een soort uit de hand gelopen verstoppertje speelt. Zelfs haar eigen vader lijkt zich niet al te veel zorgen te maken. Maar strafrechtadvocate Hester Crimstein vraagt zich af of er niet iets duisterders aan de hand is. Haar kleinzoon weet te vertellen dat Naomi vreselijk werd gepest op school en naarmate ze steeds meer verhalen van hem hoort, wordt Hester alleen maar bezorgder. Ze belt Wilde, die met zijn militaire achtergrond en grote kennis van veiligheidsnetwerken vast wel weet wat hij moet doen. Maar zelfs Wilde kan Naomi niet -vinden. Als er na vier dagen vertwijfeld zoeken per post een vinger wordt bezorgd, weet -Wilde dat het vermeende verstoppertje spelen in een geheel nieuwe, verontrustende en -mogelijk gruwelijke fase is beland.

Een ijzingwekkend spannende standalone-thriller van de meester van de domestic suspense

"Geweldig. Ik ben jaloers.' Stephen King

Over Harlan Coben
‘Coben is gewoon een van de allergrootsten aller tijden.’ Gillian Flynn
'Cobens thrillers staan op eenzame hoogte.' Algemeen Dagblad
'Coben is als een ritje in een achtbaan: superieur vermaak. Onderweg uitstappen is zo goed als onmogelijk.' de Volkskrant

Spannende boeken algemeen
Thriller
Boekerij
17 maart 2020
17 maart 2020

Merel Kuitert Boekverkoper

Intrige, beklemming en politieke verdeeldheid

door: Merel Kuitert

Harlan Coben is geen onbekende naam in de thrillerwereld: Hij heeft al flink wat titels op zijn naam staan, prijzen gewonnen en werd eerder zelfs door niemand minder dan Stephen King bejubeld. Zijn thriller Wild, dat dit jaar op de Nederlandse markt verscheen in vertaling van Jan Pott, is een...

Reacties op: Wild