Houvast

VN:

Houvast

Gelezen 595 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 203 Favoriet 13 Recensies 20
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 4   Topics 0

Tia en Mike Baye hadden nooit gedacht dat ze in een stel overbezorgde ouders zouden veranderen. Maar hun tienerzoon Adam is ongewoon afwezig. En na de zelfmoord van zijn klasgenoot Spencer Hill zijn ze helemaal bezorgd. Ze installeren een programma op Adams computer en al na enkele dagen worden ze opgeschrikt door een e-mail van een onbekende afzender: 'Hou je gedeisd en alles komt goed.'

Terwijl Betsy Hill een website voor haar zoon bekijkt, samengesteld door zijn klasgenoten, valt haar oog op een foto die lijkt te zijn gemaakt op de avond van zijn zelfmoord. Spencer was niet alleen. Betsy meent Adam Baye te herkennen op de foto en als die vervolgens vermist wordt, voorspelt dit weinig goeds. Tia en Mike Baye zullen voor zichzelf de vraag moeten beantwoorden: wil je echt álles van je kinderen weten?

Thriller

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Robert Jaakke

Kees de Bree Hebban Recensent

Familiedrama's en morele dilemma's

door: Kees de Bree 1 like
Harlan Coben behoort tot de absolute wereldtop op het gebied van de misdaadroman. Hij is een schrijver die de lezer keer op keer verrast met een subliem plot, een centraal thema dat aanleiding geeft tot discussie en een flink aantal ethische dilemma’s die dicht bij de belevingswereld van de lezer...

Reacties op: Houvast