Win

Rank 1632 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 29 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

De eerste thriller met het zeer geliefde personage Windsor Horne Lockwood III – oftewel Win – in de hoofdrol

Ruim twintig jaar geleden werd de jonge, rijke erfgename Patricia -Lockwood ontvoerd tijdens een overval op haar familielandgoed. Ze wist na maanden eenzame opsluiting te ontsnappen, maar van haar ontvoerders ontbrak elk spoor. Tot nu.

In een penthouse aan de New Yorkse Upper West Side wordt een vermoorde man gevonden. Er bevinden zich twee opvallende voorwerpen in het appartement: een gestolen Vermeer en een leren koffer met de initialen WHL3. Voor het eerst sinds jaren hebben de autoriteiten een nieuw aanknopingspunt in de ontvoeringszaak van Patricia Lockwood.

Windsor Horne Lockwood III – ‘Win’ voor zijn vrienden – zal niet rusten voor hij weet hoe zijn koffer en het gestolen schilderij in het bezit van de dode man terecht zijn gekomen. Zeker als de FBI hem vertelt dat de ontvoerder van zijn nicht Patricia nog altijd op vrije voeten is.

In de pers

‘Coben is een meester in het schetsen van de vele varianten van licht en duister.’ de Volkskrant

‘Harlan Coben is fantastisch. Een van mijn favoriete thrillerschrijvers.’ John Grisham

‘Coben schrijft de ene na de andere steengoede thriller.’ Zin

Thriller
Spannende boeken algemeen