De verbeelding

Rank 2899 Gelezen 814 Aan het lezen 22 Wil ik lezen 362 Favoriet 32 Recensies 29
Thrillers & Spanning Artikelen 5 Lijsten 7 Spots 3 Top25's 5   Topics 0

Voormalig special forces-pilote Maya Calloway ziet tijdens haar werk iets onmogelijks. Op de nanny cam speelt haar tweejarige dochter Lily thuis met haar man Joe. Maar die is twee weken eerder bruut vermoord. Verbeeldt ze het zich? Ze zou het zo graag willen, maar het kan gewoon niet waar zijn. Voor zijn nieuwste thriller ging Harlan Coben uit van de intrigerende vraag: kun je alles vertrouwen wat je met eigen ogen ziet, vooral als je dat wanhopig graag wilt? Voordat Maya de ongelooflijke waarheid aankan over haar man - en zichzelf - moet zij die vraag beantwoorden, door eindelijk de confrontatie aan te gaan met de geheimen en het bedrog uit haar eigen verleden.

Thriller
Spannende boeken algemeen
Boekerij
16 mei 2016
28 juni 2016

Knap de verbeelding voorbij gaan

door: Gerry Hameetman 1 like

Meteen al het eerste hoofdstuk van de nieuwste thriller van Harlan Coben, De verbeelding, geeft het prettige gevoel dat dit een thriller is zonder fratsen. Zonder al te ingewikkelde kunstgrepen, zoals in zoveel thrillers de laatste tijd. Sinds de hype rond Het meisje in de trein waarin de lezer...

Reacties op: De verbeelding