LAAT NIET LOS

VN:

Laat niet los

Gelezen 632 Aan het lezen 16 Wil ik lezen 458 Favoriet 26 Recensies 15
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 3   Topics 0

De nieuwe standalone van Harlan Coben.

Vijftien jaar geleden werden er twee tieners dood gevonden naast een verlaten treinspoor: de tweelingbroer van Nap Dumas, Leo, en de dochter van het hoofd van de politie. Velen dachten dat ze samen zelfmoord hadden gepleegd, maar er waren ook dorpsbewoners die dat weigerden te geloven.

Nap, die politieagent is geworden, doet er alles aan te achterhalen wat zich die zomer afspeelde. Dan worden de vingerafdrukken van zijn vermiste ex-vriendin bij het treinspoor gevonden en komt hij terecht in een wirwar van familiegeheimen en leugens. Geholpen door de inmiddels gepensioneerde politiechef gaat hij op zoek naar de waarheid. Een die laat zien dat samenzweringen, zowel kleine als grote, dodelijk kunnen zijn – zoals we dat van Coben gewend zijn.

De pers over Harlan Coben

‘De koning van de cliffhanger.’ de Volkskrant

‘De ontknoping is een waar kunststukje.’ Trouw

‘Het is een pageturner pur sang, zoals de lezer die van Coben gewend is, met veel vaart en een schijnbaar eindeloze reeks plotwendingen.’ De Telegraaf

‘Coben is gewoon een van de allergrootsten allertijden.’ Gillian Flynn

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Gerrit

Guy Doms Hebban Recensent

Vertrouw vooral Harlan Coben niet

door: Guy Doms 6 reacties 3 likes

Ze zijn ontelbaar, de fans die elk boek verslinden van de Amerikaanse succesvolle schrijver Harlan Coben (1962). Hij wisselt vaak en graag af tussen seriewerk en alleenstaande thrillers. Al in het voorwoord van Laat niet los vertelt de gelauwerde auteur dat hij voor dit boek terugkeert naar zijn...

Reacties op: Laat niet los