Ik mis je

Rank 7718 Gelezen 648 Aan het lezen 19 Wil ik lezen 293 Favoriet 44 Recensies 24
Thrillers & Spanning Artikelen 5 Lijsten 4 Spots 3 Top25's 4   Topics 0

Kat Mahon werkt bij de NYPD. Net als haar opa, die zelfmoord pleegde met zijn dienstwapen. En net als haar vader die in dienst werd gedood, op zijn 53e. Dat heeft haar getekend; ze heeft alleen een relatie met haar werk. En daarom probeert ze nu internet-dating. Op match.com klikt ze in hoog tempo foto's aan. Tot ze een bekend gezicht ziet, haar grote liefde Jeff Price. Ze weet het zeker. Hun breuk destijds was haar schuld, maar het spijt haar nog steeds. Ze stuurt een kort berichtje, maar zijn antwoord is niet wat ze verwachtte. Speelt hij een spel? En waarom wordt het stil na een paar mails? Kat voelt dat dit meer is dan een mislukt contact. Is het echt Jeff en waar was hij de afgelopen twintig jaar?

Spannende boeken algemeen
02 mei 2014
04 augustus 2015

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Robert Jaakke

Guy Doms Hebban Recensent

Harlan Coben stelt je nooit teleur

door: Guy Doms 1 reactie 1 like

Als je alle belangrijke Amerikaanse thrillerprijzen in je trofeeënkast hebt staan, is het overduidelijk dat je auteur bent van rasechte bestsellers. Harlan Coben is daar een notoir voorbeeld van. Zijn boeken hoef je al lang niet meer met veel bombarie aan te kondigen; die verkopen immers vanzelf. ...

Reacties op: Ik mis je