Winters paradijs
  Luister een fragment

Winters paradijs

Rank 2263 Gelezen 218 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 127 Favoriet 8 Recensies 11
Feelgood Lijsten 1 Spots 11   Topics 0
Ooit was Kayla Green gek op Kerstmis. Tegenwoordig gaat ze tijdens de feestdagen liever aan het werk, in de hoop dat ze zo ongemerkt voorbijgaan. Als haar baas haar vraagt naar Vermont af te reizen voor een nieuwe opdracht, springt ze bijna een gat in de lucht. Dit is het perfecte excuus om de kerst te ontvluchten!

Jackson O'Neil gaat zijn uiterste best doen om vakantieoord Snow Crystal - dat al generaties lang in bezit van zijn familie is - van de ondergang te redden, maar hij heeft er een hard hoofd in. Pas met de komst van pr-expert Kayla Green gloort er weer hoop voor het resort. Dat er tussen hen genoeg vonken overspringen om alle kerstverlichting in Vermont te laten branden, is een onverwacht cadeautje.

Zo doeltreffend als Kayla is in haar werk, zo onzeker is ze in de omgang met Jackson. Hij maakt een verlangen in haar wakker dat ze had gedacht nooit meer te zullen voelen, maar dat ook pijnlijke herinneringen oproept. En toch... gloeit er een sprankje hoop. Is het mogelijk dat de vrouw die niet meer in Kerstmis gelooft, er nu toch door wordt betoverd?

Romantiek
Romantiek
Harlequin Holland
11 november 2014
11 november 2014

Perfect boek tijdens de koude winterdagen

door: Penny Engelvaart 3 likes

Sarah Morgans boeken zijn in de Verenigde Staten ware bestsellers. Ondertussen heeft ze al meer dan 70 boeken geschreven en haar werk kenmerkt zich door de combinatie van humor en sensualiteit. Sarah woont in de buurt van Londen en ze houdt ervan aan de dagelijkse sleur te ontsnappen door heerlijk...

Reacties op: Winters paradijs